مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:452022-11-14اقتصادي

زیست بوم گردشگری گیلان تجاری - درمانی است/ لزوم فعالیت استارت آپ های گردشگری


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان زیست بوم گردشگری گیلان را تجاری - درمانی دانست و خاطرنشان کرد: اگر قرار است فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران تعریف کنیم، - ایسنا/گیلان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان زیست بوم گردشگری گیلان را تجاری - درمانی دانست و خاطرنشان کرد: اگر قرار است فرصت های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران تعریف کنیم، باید گردشگری سلامت را مورد توجه قرار دهیم و امکانات را به این سمت هدایت کنیم.

علیرضا نوروزی در افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم آشنایی با فرصت ها و ظرفیت های حوزه گردشگری توسط سرمایه گذاران، اظهار کرد: سال گذشته مازندران رتبه نخست بیشترین اقامت شبانه گردشگران را به خود اختصاص داد، اما گیلان با اقلیم مشابه در این بخش جزو پنج استان اول نیست.

وی دوره ماندگاری گردشگران با اقامت شبانه را دو تا سه روز دانست و افزود: 65 درصد این اقامت ها نیز به دیدار با بستگان و آشنایان اختصاص دارد و تنها 16 درصد تفریحی است که نشان می دهد با کاهش تفریح مواجه هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با تاکید بر لزوم جذب گردشگر تفریحی، عنوان کرد: 76 درصد اقامت های شبانه در خانه بستگان بوده و 12 درصد در آپارتمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم گردشگری گیلان تجاری - درمانی است/ لزوم فعالیت استارت آپ های گردشگری

زیست بوم گردشگری گیلان تجاری - درمانی است/ لزوم فعالیت استارت آپ های گردشگری